KAMPANJA “USUDI SE”

Usudi se

Poštovani,

Prije dva tjedna na svom youtube kanalu objavili smo motivacijski video pod nazivom “Usudi se”, uz ‘gosta’ naratora p. Ike Mandurića. Video je objavljen na početku godine s ciljem da motivira ljude, osobito mlade, da krenu za svojim snovima. Vidjevši da se video brzo proširio i da su ljudi pozitivno reagirali, odlučili smo pokrenuti kampanju pod istim geslom – Usudi se!

Što?

Kampanja “Usudi se” ima za cilj nastaviti s porukom koju motivacijski dio daje – krenuti za svojim snovima, ostvariti nešto u svom životu. Jednostavno, cilj je potaknuti ljude da djeluju, da budu aktivni, da se pokrenu na različitim područjima: sport, vjera, obrazovanje, obitelj, društvo, glazba, film, mediji i ostalo. Jedini kriterij je da to bude poziv na konkretno djelovanje, konkretnu aktivnost.

Kako bi vam približili ideju preporučamo da pogledate motivacijski video:

LINK

Kako?

Kampanju “Usudi se” proveli bi preko društvenih mreža (Facebook, Instagram…), a zajednička poveznica bio bi hashtag ‘usudi se’ (#UsudiSe). Sudionik kampanje imao bi za zadatak objaviti na društvenoj mreži sliku ili kratki video onoga čime se sudionik kampanje bavi i na što želi pozvati ljude da se usude, uz kratki opis i #UsudiSe.

Primjer 1: Volonterski projekt 72 sata bez kompromisa može objaviti sliku ili video sa svog projekta i u opisu napisati:
“72 sata bez kompromisa priključuje se kampanji ‘Usudi se’. Usudi se biti volonter!” #UsudiSe

Primjer 2: Pojedinac koji se, primjerice, bavi glazbom može objaviti sliku ili video onoga čime se bavi i u opisu napisati:
“Priključujem se kampanji ‘Usudi se’. Usudi se mijenjati svijet glazbom!” #UsudiSe

Ovdje je riječ samo o malim primjerima kojim Vam želimo približiti Vaš zadatak, ukoliko želite biti dio kampanje. Naravno, što biste stavili u opis slike i što biste rekli u videu, odnosno, na što biste pozvali ljude da se usude ostavljamo vama na kreativnost.

Ukoliko niste na društvenim mrežama, možete svoju sliku ili video poslati nama, a mi ćemo objaviti na našoj facebook stranici.

Sudionici?

Sudionici kampanje mogu biti svi. Može sudjelovati pojedinac, udruga, zajednica, bilo koja pravna ili javna osoba…

Preporučamo da se kampanja proširi nominacijama. Svaki sudionik kampanje može u opisu slike ili u videu pozvati drugoga/druge da se ‘usudi/e biti dio kampanje’ – kao što je to bio dio nedavne kampanje Ice Bucket Challengea.

Trajanje kampanje?

S kampanjom počinjemo u srijedu 18. siječnja na susretu Hrvatskog Nadzemlja u splitskom Sjemeništu s temom ‘Nada’, a predviđen završetak kampanje je u srijedu 21. lipnja na posljednjem susretu Hrvatskog Nadzemlja ove akademske godine. Tada ćemo prikupiti sve materijale u jedan zajednički video, uz dodatne ideje za zaključivanje kampanje, a u međuvremenu ćemo na našoj facebook stranici aktivno promatrati sudionike kampanje.

Tko smo?

Ovaj dio stavljamo na koncu za one koji nisu upoznati s radom Hrvatskog Nadzemlja.

Hrvatsko Nadzemlje je neprofitna organizacija mladih koja djeluje u Splitu u suradnji s Uredom za pastoral mladih Splitsko-makarske nadbiskupije. Svake treće srijede u mjesecu održavamo susrete mladih u splitskom Sjemeništu obrađujući aktualne teme s katoličkog stajališta. Na susretu gostuje stručni predavač za izabranu temu sa začinom skečeva i muzike. Za susrete snimimo prigodan video i osmislimo skeč za temu koju obrađujemo. Trenutno imamo preko 200 videa na našem Youtube kanalu, a prosječno nas prati oko dvije tisuće mladih, dok na samom susretu okupljamo prosječno 600-njak studenata i srednjoškolaca.

Kroz sedam godina rada obradili smo pregršt tema i pritom ugostili poznate osobe poput: msgr. Mate Uzinića, Doris Dragović, Dražena Zečića, Miju Caktaša, Blanke Vlašić, Nikole Vujčića, Željka Pervana, Trpimira Jurkića i mnoge druge.

“Nije bitno koliko je godina u vašem životu. Bitno je koliko je života u vašim godinama.”

Za sve informacije možete se obratiti na ovaj mail hrvatsko.nadzemlje@gmail.com ili na našoj facebook stranici

Zahvaljujemo na pozornosti,
Srdačan pozdrav!

Darko Rapić,
voditelj Hrvatskog Nadzemlja

PRITISNI ENTER ZA TRAŽENJE